İzleyiciler

24 Ağustos 2016 Çarşamba

Yaz modu:Kırmızı şort

Birçok şehir için 'yaz biterken'ile başlayan cümleler duymaya başladım ama bizim buralar için Ekim'de bile yazlık giyisiler kullanıldığı,deniz-kum-güneşin tadına varıldığı gerçeği var.
Ekim'de klima ile serinledimizi bile söyleyebilirim ;sanırım daha anlaşılır bir hava bildirimi oldu:)

Yani yaz bitiyor havasına girmedik;dolapta kullanılmayı bekleyen şortlar ,elbiselere de fırsat veriyorum.Tabi haftaya seminerler başlıyor;,tatil bitiyor ve yüzme aktiviteleri hafta sonları ile sınırlanacak.

Bu kareler ise geçtiğimiz hafta sonundan,Tisan'dan...
Tisan'ı ne kadar çok sevdiğimi defalarca yazdım ama yine yazıyorum çünkü huzur veriyor.Yolu biraz kötü,ve otel-pansiyon imkanı yok;ya ev kiralamanız lazım ya da bizim gibi günübirlik gitmelisiniz.
Bizim yazlık oraya yakın olduğu için konaklama sorumumuz olmuyor.Denizi,havası,sakinliği güzel diye sık sık gidiyoruz.

Ne giydim?köşemi de ihmal etmemek için kombini hemen ekliyorum ;                
Üst: h&m
Şort: Zara
Gözlük: Mango
Terlik: Bershka                                             

                                                         







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...