İzleyiciler

31 Ağustos 2016 Çarşamba

Saç Boyası Önerisi :Goldwell Topchic


Kuaföre gitmeye üşendiğimde veya kısa sürede beyazlarım ışıldadığında dip boyamı kendim yapıyorum.Çokfazla beyaz saçlarım yok ama maalesef olanlarda ön kısımlarda..
o nedenle de normale göre sık boyamam gerekiyor.Ayda bir kuaförüme tüm boya yaptırıp,iki hafta sonra da dip boyamı kendim tazeliyorum,iki hafta sonra yeniden kuaföre gidip tüm boyatıyorum.
Kuaför malzemesi satan bir yerden bu boyayı (çok övdüler)aldım ve bugün denedim.Memnun kaldığım için paylaşmak istedim.
*Sarı tonu olmasına rağmen beyazları süper kapattı.
*Amonyaksız
 *60ml  ürünü 25tl'ye aldım (araştırdım,internette biraz daha uyguna var)
*Beyazları iyi kapatan+içeriği de iyi olan bir saç boyası arayışınız varsa bunu deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...