İzleyiciler

16 Ağustos 2016 Salı

Hadi örelim:Tığişi Yazlık Üst

Örgüyü herzaman çok sevdim ama son iki yılda raflarda daha sık gördükçe daha sık kullanmak istiyorum.
Birçok mağazada minicik örgü parçalar;kocaman fiyatlarla yer alınca içimdeki 'ben bunu yaparım'hissine engel olamıyorum :)
Yine öyle bir hisse kapıldığımda tamamen uydurma bir model ördüm ve yazlıkta giyince oldukça olumlu tepkiler aldım ;instagram'da da sıkça sorulunca bu yazıyı hazırlamak şart oldu.

Modeli anlatıyorum :
Zincir çekip kapatın
İkili trabzanlar ile doldurun (yuvarlak oluşturup kapatın)
Sonraki sırada yuvarlağın tamamını değil de bir kısmını örerek genişletin (sayıları tamamen uydurduğum için fotoğrafı ekliyorum,oradan sayılara ulaşabilirsiniz)
Yarım ay şeklinde örmeye devam edin,gemiş bir yuvarlak elde edince birkaç sırada file örün.
Askı yerine birkaç kat ip kullanın,sırt kısmı için de uzun ipler kesip dört kat yapın ve çapraz şeklinde bağlayın.
 İşte bu kadar ;)
*İp:%100 coton,yumuşak bir ip
*Tığ:2,5mm
*2ip kullandım(arttı)

Koyu bir bluz üstünde modeli daha net görebilirsiniz,merak ettiğiniz bir detay olursa sorabilirsiniz.
Bittiğinde böyle bir hal alıyor;askıları ve arka kısma ipleri ekleyince de bluz tamamlanıyor;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...