İzleyiciler

12 Mayıs 2016 Perşembe

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM

Geçen hafta ihtiyaç alışverişi yaptım.
Yaz için hafif bir koku arıyordum;Tendre Jasmin'i pek beğendim. Yasemin kokusu ile güne başlamak kendimi iyi hissettirir diye düşünüyorum.
Yaz yaklaştığı için mini kıyafetler dolaplarımızda yerini aldı;pürüzsüz bacaklar için bol su,yürüyüş ile desteklenecek selülit kremi ve serumu edinmesem olmazdı.
Kuru saçlarım için saç maskeleri vazgeçilmezimdir.Bu defa hindistan cevizi kokulu saç maskesini Yves Rocher'dan aldım.
Yüz yıkama jeli ve birkaç tane minik ambalajlı yüz kremi de hediye edildi.

*Adana'da olanlar için ekstra bir tavsiyem var:imkanınız olursa Real AVM içindeki Yves Rocher 'a uğrayın.Çok ilgili ve nazikler.
Alışveriş yaptığım yerdeki satış danışmanları dozunda ilgili olduğu zaman daha keyifli alışveriş yapıyorum.Gereğinden fazla peşimde gezildiginde veya bir soru sorduğumda cevap alamadıģımda o mağazadan soğuyorum..

Ürünleri kullandıkça yorumlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...