İzleyiciler

17 Mayıs 2016 Salı

Concealer tavsiyesi:Note Mineral

Yoğun makyajı sevmiyorum ama makyaj anlayışımda vazgeçemediğim ürünler var.
Onlardan ilki;concealer,ikincisi rimel.
Hafif bir allık ve şeftali tonu ruj ile günlük makyajımı tamamlıyorum.
Yüzü aydınlık göstermenin en önemli unsuru bence concealer.

Birçok markanın concealerlarını kullandım ama son iki haftadır kullanmaya başladığım Note Mineral serisi kesinlikle favorim oldu.
Ürün ile ilgili yorumlarım şöyle:
*Az ürünle çok iyi kapatıcılık sağlıyor.
*Birikme yapmıyor.
*Aydınlık görüntü oluşturuyor ama yapay durmuyor.
*Ben buğday tenliyim ve mineral serisindeki 202 numarayı aldım;tenime oldukça uyum sağladı.
*Genellikle Ecotools 'un concealer fırçası ile uyguluyorum.
*Fiyatı: %50 indirim ile 15.90tl'ye aldım.
(Takip ederseniz sık indirme giriyor)
*Miktarı: 30 ml
*İçeriği açısından da güvenilir,fiyatı da uygun ve cidden iyi sonuç veriyor.
Mutlaka alın dediğim ürünler listesinde yerini aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...