İzleyiciler

4 Nisan 2016 Pazartesi

Moshos Garden Tırnak Bakım Yağı

Moshos garden ürünlerini çok beğendiğimi daha önce yazmıştım ama tek tek anlatmamıştım.

Tırnak bakım yağını yaklaşık bir aydır düzenli kullanıyorum.
*Pazar ve Çarşamba günleri saç maskemi ve manikürümü tazelemeyi alışkanlık haline getirdim.
Yani haftada iki gün ojesiz haldeki tırnaklarıma bu yağdan sürüp biraz masaj yapıp,tırnak etlerimi (itiyor)düzenliyorum.

Kesilmesi gereken tırnak etlerini sonra kesiyorum;bu yağı kullanmaya başladıktan sonra daha az kesme işlemi ile manikürümü tamamlıyorum.

Bittikçe alacağım ürünler listesinde yerini aldı.
*Çok uzun süreli kullanım sağlıyor.
*Manikür yapmadan bile bakımlı tırnaklar oluşturuyor.



www.moshosgarden.com 'dan siparis verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...