İzleyiciler

9 Mart 2016 Çarşamba

Urban saç köpüğü

Urban saç ürünlerinden birkaçını daha önce kullandığım için saç köpüğü ihtiyacım olduğunda da yine aynı markadan bir ürün almak istedim.
Geçen hafta Rossmann'da %50 indirim vardı ve Urban Elastic Curl Mousse aldım.

Dün akşam banyo sonrası düzleştirici ile uğraşmak istemeyince Moshos Garden saç bakım yağı sürdüm, gevşek örgü yapıp uyudum;sabah örgüyü açtım ve köpük ile şekil verdim.Sanırım kısa sürede hazır olan saçları ekstra seviyorum*.*
Saçımı 07:30 gibi yaptım ve şu an 13.05 ve hala gayet güzel görünüyor;herzaman hacimli görünsün ve belirgin bukleler olsun ama çok kabarmasın isterdim:)şimdi tam istediğim gibi oldu.
Bu ürün benden geçer not aldı.

*Az ürün ile güzel sonuç elde ettim.
*Belirgin bukleler ve dolgun görüntü sağladı.
*Fiyatı 19.90tl ama benim gibi indirim döneminde 10tlye alabilirsiniz.
*Hafif bir kokusu var.
*Saçlarımı agırlaştırmadı.

Blogumun tavsiye bölmüne bunu da ekledim*.*


2 yorum:

  1. Bukleli saçlarım için uygun bir ürüne benziyor, ben de hem ağırlaştırmasın hem de doğallıktan ödün vermesin istiyorum, deneyeceğim. Bu güzel tavsiye için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.Umarim memnun kalırsınız 🎈❤

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...