İzleyiciler

23 Mart 2016 Çarşamba

Piknik kombini







Geçen hafta sonu birçok kişi evlerinden çıkmadı.Biz, yani ben ve blogger arkadaşlarım ise bu hafta buluşmamızı mis gibi açık havada piknik ile değerlendirdik.
Kızlarla blogger buluşması ile tanıştığımızı neredeyse unuttum;çünkü uzun zamandır her hafta görüşüp bol sohbet ediyoruz,birbirimizi iyi tanıdık ve ortak zevklerimiz çok fazla.
Hem beraber alışveriş yaparken,hem yemek-kahve sohbeti süperdi ,geçen haftada piknikte beraber çok eğlendik.

Sıfır makyajlı fotoğraflar eklemeye pek cesaret edemesemde bugün böyle olsun*.*

Piknik kombinimin detayları:
Tayt ve kısa kazak: Mango
T-shirt ve parka  :Pull&Bear

Piknik ile ilgili detaylar bir sonraki posta saklanıyor..
Hafta ortası gelmiş,hosgelmiş diyorum,kaçıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...