İzleyiciler

4 Mart 2016 Cuma

Moshos Garden Bakım Yağları

Tatlı arkadaşım Aslı sayesinde tanıdığım Moshos Garden ürünlerini bir süre önce kullanmaya başladım.
Merak ettiğim saç bakım yağını Aslı bana hediye edince denedim ve çok kuru olan saçlarım cidden nem kazanınca 'aradığım ürünü buldum' diyebildim.

Geçen hafta ise Moshos Garden ürünlerinden üç tanesi daha Aslı'nın iletişimi sayesinde bana ulaştı.

Blogumda sevdiğim ve sevmediğim ürünleri net olarak yazıyorum.
Bu markanın ürünleri ise cidden çok güzel.
Genel yorumlarım şöyle;
*%100 organik oldukları için içimesiniyor
*Bakım yağları kapağındaki aparat sayesinde kullanacaģım kadar ürün damlatıyorum.
*Çok az ürünle çok güzel sonuçlar elde ediyorum.Uzun süre kullanım sağlıyor.
*Kalitesi böyle olan ürünler ile kıyaslayınca fiyatlarının da uygun olduğunu söyleyebilirim.

Her ürün için ayrı bir yazıyı hakettiği için toplu yazmak istemedim.
Saç bakım yağı,tırnak bakım yağı ve yüz maskesini ayrı postlarda detaylıca yazacağım.

Aslı 'ya  ve www.moshosgarden.com 'a teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...