İzleyiciler

3 Mart 2016 Perşembe

Kahve önerisi:Starbucks Veranda Blend


Kahvenin birçok çeşidini seviyorum ama açıkçası şeker seven bir bünyem olduğu için bir cafede kahve içeceksem genelde kremalı yada aromalı kahve tercih ediyorum(tadı güzel ama sağlık açısından pek de güzel olmayan seçimler yapıyorum)

Evde yada okulda  kendim kahvemi hazırlarken de latte yada süttozu bol olan kahveleri tercih ediyordum.
Kahveyi sık tükettiğim için süttozu kullanmadan içebilcegim, içimi de hafif olan bir kahve arayışındaydım.
Tuğçe bu konuda sağlam bilgilere sahip olduğu için tam istediğim gibi bir kahveye beni yönlendirdi;Starbucks Veranda Blend

Starbucks'tan aldığım kahveyi French press ile hazırlayacağımı söyledim ve orda makinede öğüttüler.
Artık evde kendi damaktadıma uygun olan kahveyi süttozu eklemeden hazırlıyorum.

Minik paketler halinde aldığım kahveleri artık mecbur olmadıkça(okulda pratik olduğu için dolabıma stok yapıyorum) tüketmemeyi düşünüyorum.

Eğer benim gibi yumuşak içimli kahve arayışındaysanız bunu deneyebilirsiniz.

Not;memnun olduğum yada olmadığım ürünleri bloguma yazdığımda bu ürün firma tarafındangönderildi diye merak içinde kalan bazı arkadaşlarım var.Sıkça sorulan soruya toplu cevap vereyim;eğer bir firma ürün göndermişse o yazının başında yada sonunda mutlaka belirtiyorum.
Eğer belirtmemişsem bilin ki o ürünleri ben almışımdır;)


6 yorum:

  1. Önceden kahveyi sade içer ve çokca tüketirdim..Hamilelikle biraz mesafeli kalınca doğum sonrası sade içemez oldum ben de..Bunu kesinlikle deniycem..Tavsiye için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek sade icemiyordum.Hala da yumuşak içimi olmazsa sade tuketemiyorum
      Ama bu kahveyi pek sevdim.umarım sende beğenirsin canım.

      Sil
  2. Beğenmene çok çok sevindim 🙋🙆🙌💛💛💛 Evde kendi kahveni hazırlamak kadar keyiflisi yok bence 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim çok teşekkürler 💕💞haklısın,🎈

      Sil
  3. benimmm bardağımdannn cokzel :*

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...