İzleyiciler

6 Mart 2016 Pazar

Bir minik indirim haberi- alışverişi

8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle birçok mağaza indirimde.
Her yıl bu indirimde stoklarımı tazeliyorum.
Bu yıl ise ihtiyaçlarımın dışına çıkmamayı planladım.

Alışverişimin ilk durağı Gratis'ten aldıklarım:

Koleston saç boyaları:5tl(normalde 9tl)
Bb beauty duş jeli:3tl
Eklips banyo süngeri:1.75

Yarın da bir minik alışveriş daha yapıp concealer,makyaj temizleme pamuğu,nemlendirici krem ve bulursam Thé balm'dan bir palet almayı düşünüyorum.


2 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan indirimlerde kendimizi kaybediyoruz genelde, kendini tutabilmen harika :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceki indirimlerde çok fazla kendimi kaybettim ve stok yaptım🙈bu defa tuttum kendimi.Bu alışveriş sonrasında da tabi 2 kez rossmann ve gratis e uğradım yine birkaç parça aldım 😊

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...