İzleyiciler

25 Şubat 2016 Perşembe

Mediwell Dudak Bakım Kremi









Bir süre önce gördüğüm ve merak ettiğim Mediwell Dudak Kremleri şimdi de bana ulaştı.
İtiraf etmeliyim ki ilk ilgimi çeken detay şirin ve renkli kutuları olmuştu.
İlk görüşte merak ettiğim,aşık olduğum ürün kategorisinde bu ürün de yeralıyor diyebilirim.

Bugün çilekli olanı denedim ve tabiki yorumlarımı sıralıyorum;
*Kutuları küçük ama içindeki ürün oldukça yoğun
*Çok az ürün kullanmak dudakları nemlendirmek için yeterli(bu nedenle uzun süreli kullanılabilir diye düşünüyorum)
*Mat değil parlak bir görüntü sağlıyor.
*Rujaltı olarak denemedim ama parlaklığını sevdim ve tek başına sürüp çıkarım hissi uyandırdı.
*Kokuları harika;ananas,muz,çilek ve kavun olmak üzere dört çeşidi birarada satılıyor.
**Eczanelerden bulabilirsiniz.

**Bu ürünü bana ulaştıran Mediwell'e teşekkür ederim.


2 yorum:

  1. kokuları harika ancak nemlendirmeleri bana yeterli gelmiyor, bu arada keşke gelseydin buluşmaya seninle de tanışmak güzel olurdu ♥

    YanıtlaSil
  2. çilekliyi hiç sevmedim tadı ağzıma acı acı geliyor muzlu idare eder diğerlerini daha denemedim..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...