İzleyiciler

11 Şubat 2016 Perşembe

Kahve kokulu duş jeli =Coffemania Shower Gel

Bugün yeni bir karar aldım; her hafta bir kategori belirleyip favori ürünlerimi ve beğenmediklerimi yazacağım.

Bu haftanın ürünleri:duş jellerim olacak.
Bitenleri fotoğraflamadıģım için şu an elimdekileri yorumlayacaģım.

İlk sırayı hakeden duş jeli;
Coffeemania Shower Gel
*Benim gibi kahve tutkunuysanız koklamanız yeterli;)
Kremalı,yumuşak içimli kahve gibi kokuyor.
*Gliserin ve E vitamini içerdigi için nem veriyor.Kuru cilt tipine sahip olduğum için bu özelliğini de pek sevdim.
*400 ml olan ürün oldukça uzun süreli kullanım sağlıyor.
*Fiyatı da çok çok uygun ürünler kategorisinde. (Gratis indiriminde 3lira  gibi bir fiyata aldım) Normalde de 6 lira civarı.

Mis kokulu duş jeli seviyorsanız, kahve tutkunuysanız ürünü almadan önce kapağını açıp alttan hafifçe bastırın ve koklayın:)

Bu ürünü keşferme sebebim canim arkadaşım bakimgunlugu blogunun sahibi Tuğçe'dir.Ona kocaman öpücükler gönderiyoru💋m💋.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...