İzleyiciler

6 Ocak 2016 Çarşamba

Urban Care Shake'N Repair Milk Treatment Onarıcı Köpük

Çok severek kullandığım ürünlere özel yazılar yazmak pek hoşuma gidiyor.
Urban ürünlerinin kullanıp da memnun kalmadığım çeşidi olmadı.
Saç maskeleri de oldukça işe yarıyor(başka bir yazıda hangi ürünü kullandığımı anlatmayı planlıyorum)
Bugün ki konumuz; URBAN CARE SHAKE'N REPAIR MILK TREATMENT

İki çeşidi var.Pembe olan bukle belirginlestirici sanırım,turuncu olan yıpranmış saçlar için keratin destekli.
Ben turuncu olanı aldım.

Banyo sonrası saçımı doğal haliyle pek kullanmam ama bu köpük sayesinde doğal dalgalarımla barıştım.

Ürünün artıları;
*Kesinlikle saçı ağırlaştırmıyor.
*Kokusu harika ve gün boyu saçınız uçuşunca mis gibi kokuyor.
*Elektriklenmeyi önlüyor ve saçı yapış yapış olmadan hacimlendiriyor.

Watson's indiriminden almıştım.Bitince yenisi alınması gereken ürünlerden diyebilirim.
Alın, kullanın, pişman olmazsınız diyorum.
Sevgiler. .

3 yorum:

  1. Benim sana daha doğal bir önerim var lütfen okurmusun?
    http://tatesal.blogspot.com.tr/2016/01/saclarinizi-bittim-sabunu-ile-yikayin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akktarlarda var canım ,şifa marketlerde bitkisel ürün satan yerlerde...Ama açık kilo işi olanlardan alırsanız fabrikasyona girip işlem görmemiş yani kutulanmamış daha iyi...siirt bıttım sabunu...

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...