İzleyiciler

7 Ocak 2016 Perşembe

PONPON YAPIMI

Merhabalar,
Instagram hesabımda örgü gördükçe mesaj atan kişi sayısı çoğalınca bende daha sık örgü üzerine yazı yazmayı düşündüm.

Düz örgü bilen ama bere haline getiremeyenlere en basit haliyle bere yapımını snapchat'te de anlattım.Bloguma da eklerim ama bugünün konusu; Ponpon Yapımı!

1-Bir parça ip, makas ve ipi sarmak için bir ıvırzıvır lazım:)(şu an görsel sade olsun diye gözlük kutumu kullandım; normalde klima kumandası ile yapıyorum*.*)

2-Kutuyu sol elinize alın, sağ elinize ipi alın ve sarmaya başlayın.

3-Kalın ip olunca ve küçük ponpon istedigim için 40 kez doladım(Ponpon daha kocaman olsun isterseniz 60-70 kez sarın)

4-Kutuyu ipten ayırın, ve geri kalan ipten bir karış kadar sonrasını kesin.

5-Sarkan ipi; diğer ip yumağı etrafında dolayın ve düğüm yapın.

6-7-Fiyonk gibi şekil alan iplerin önce bir tarafını, sonra diğer tarafını makasla kesin. (Hepsi eşit olmazsa telaşlanmayın:))

8-Eşit olmayan ipleri eşitlemek için uzun kalan ipleri kısaltın.
İşte ponponunuz hazır*.*

9-Berenizin tepesine dikin ve şirinlik ekleyin.

Sağlıklı, mutlu günler diliyorum.
Sevgiler...


1 yorum:

  1. Elinize sağlık Çok pratik ve kolay Ponpon yapımı takibime aldım bende beklerim....

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...