İzleyiciler

4 Aralık 2015 Cuma

Pekmezli Pankek (çocuklar için)

Batu da benim gibi yumurtayı pek sevmiyor.Bazen süslü omletler ile bazen de kek içinde yedirebiliyorum.
Bugün de pankek hazırladım.Şeker yerine de pekmez kullandım.
Tarif;
*1 su bardağı süt
*1yumurta
*Bir tutam tuz
*1 yemek kaşığı pekmez
*1,5bardak un(kepekli un da kullanılabilir, o zaman ölçü 1 bardak olmalı)
*1 çay kaşığı kabartma tozu
*1 yemek kaşığı sıvı yağ
önce sıvıları çırpın, sonra un ve kabartma tozunu ekleyip çırpın.
Yağ eklemeden teflon tavaya bir miktar bu karışımdan ekleyin.(Az miktarda eklemelisiniz, cok kalın olmaması gerekiyor)
Üstüne ne ekleyeceğiniz damaktadınıza bağlı:)
Afiyet olsun.
Sağlıklı , mutlu bir hafta sonu diliyorum şimdiden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...