İzleyiciler

9 Kasım 2015 Pazartesi

Hafta sonu

Hafta sonu..



Uzun zamandır blogumu ihmal ettim ve artık bu duruma son verme zamanı geldi diye düşünüyorum.
Geçen yıl Gaziantep'in ilçesi Nurdağı'na atandığım için her hafta bilgisayarımı oraya götürmek zor geliyordu.Bu yıl Adana'ya tayin istedim ve şükür ki artık kendi şehrimdeyim.
Buaralara kış hatta sonbahar etkisi hala uğramadı.Gündüz çoğu kişi hala t-shirt ile geziyor.Aksamları biraz soğuk oluyor yani hava bir hırka, ceket yetecek kadar serinliyor:)
Hal böyle olunca haftasonları açık havada kahvaltıya gitmek şart oluyor..
Dün kahvaltı yaptığımız mekandan kalkınca manzaraya doyamadığımızı farkettik; atıştırmalıkları+aylık Elle ve Evim dergilerimizi alıp bagajdan şezlongları çıkardık:) Oldukça keyifliydi, tadı damaģımda kaldı.2polar battaniye ve 2şezlongu bagajımdan hiç çıkarmama kararı aldım, her fırsatta böyle keyifler tekrarlamak hayaliyle. ..
Mutlu haftalar!


1 yorum:

  1. blogları canlı tutmaya ben de katılıyorum...Manzara burdan bile harika görünüyor.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...