İzleyiciler

13 Kasım 2015 Cuma

ESKİ MASA BOYAMA

Evde oturmaya alışık olmayan bünyem okula gitmedigim zamanlarda evde kendine mutlaka bir uğraş buluyor.
Geçen ay yaptığım masa boyama ise oldukça başarılı sonuç verdi.
Hemen detaylara geçiyorum, lazım olanlar:
*Favori sentetik boya
*Kalın fırça
*Tiner
*Zımpara
Zımparayı sadece masanın ayak kısımlarında kabaran yerler için kullandım.Diğer yerlerin tozunu alıp direk boya uyguladım.
Boya ile kapanmaz diye endiselendiģim masa meşe ağacından yapılmış.
Ilk kat boyamada istediğim renk olmadı.(Kutu üzerinde camgöbeğimavisi yazıyordu)
2.ve 3.kat boyama için o boyanın içine gece mavisi ve sarı boya ekledim.Tam istediğim rengi elde edince 1/10 oranında tiner karıştırdım.
*Her kat boyama için 1er gün bekledim.
Sonuç bence güzel oldu. Vernik kullanmadım ama parlak ve düzgün yüzeyli bir masam var artık.

1 yorum:

  1. bizde de çok yakında bi boyama projesi olacak inşallah 🙈 ne güzel yaptın ya ❤️

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...