İzleyiciler

19 Kasım 2015 Perşembe

Bere Yapılışı

Gri ipin markası; Nako
Sarı ve krem ip; Ören bayan

70ilmek ve 3,5 numaralı şiş ile başladım, 16sıra lastik-sonra gri ipe geçtim.
Gri ip ile 3ilmek örüp,1tane krem ile ilmek aldım. Sonra yine 3gri,1krem ip ile ilmekleri almaya devam ettim.Sonuçta kırçıllı görüntü elde ettim.Istedigim sıklıkta bu işlemi tekrar ettim.Gelişiguzel renkler eklemiş oldum gri örgü arasına. 16sıra sonra 9numaralı şişle örgüye devam ettim.
Krem ipin olduğu kısımlarda da gri kırçıllar ekledim.
Hiç kesmeden en son sırada şişi ipten çektim ve bir parça ipi en son sıradaki ilmeklerin içinden geçirip büzdüm.
Tepeye de sarı bir ponpon yaptım.
Sonuç içimesindi.
Kar yağsın da Tekir'e gidelim diye beklemek gerek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...