İzleyiciler

23 Kasım 2015 Pazartesi

Alışveriş : Gratis indiriminden neler aldim


20-21 Kasım'da Gratis mağazalarının 300.açılışı nedeniyle her üründe % 40+% 10 yani % 46 indirim vardı.
Bunu kaçırmak olmazdı:)
Gelelim aldıklarıma;

Kozmetik alışverişimde ihtiyaçlarımı ve yedeklerimi sepete attım.
*Ecotools far, eyeliner, concealer fırçası
*Maybelline siyah göz kalemi(kullanıp memnun kalmayan çok kişi duydum.Cildim kuru olduğu için kalemlerde dağılma problemi yaşamıyorum diye yedekledim)
*Essence ruj ve rimel
*Loreal jel eyeliner(en merak ettiğim ürün bu)
*Maybelline çift bazlı makyaj temizleyicisi yıllardır vazgeçemediğim ürünlerden..


Saç için;
*Son zamanlar favorim olan Urban ürünlerini tercih ettim.
Saç maskesi, wax, köpük aldım.
*Saç maskarası da almak istediğim ürünler arasındaydı; indirime denk gelince denemek istedim.Beyazlarım az ama görünür yerlerde, o nedenle kapatmak için kullanıp daha sonra yorumlayacağım.


Kişisel bakım ürünleri stoğum oldukça fazla olduğu için bir iki parçaya gözkırptım.
*Çanta boyu diş macunu
*Kahve kokulu duş jeli
*Makyaj temizleme için disk pamuk



*Biten nemlendiricim yerine yeni bir ürün edindim.8 özellik birarada olunca cezbetti.


Ve tabiki oje reyonundan da faydalandım;
*Hızlı oje kurutucu (bence oscarlık bir ürün:)benim gibi sürekli oje değiştiren ve anne olan biri için çok işe yarıyor)
*Kalyon tırnak besleyici(güçlendirmek icin)
*Pastel ojeler(yapısını en sevdiğim oje markası)

Payıma düşenler bunlar oldu.
Her ürünü deneyip tek tek yorum yazacağım.İndirim süresi bittiği için fiyatları eklemedim.

Sağlıklı, mutlu, bol bakımlı bir hafta diliyorum.Hadi yeni hafta başlasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...