İzleyiciler

1 Ekim 2014 Çarşamba

Saç aksesuarları ve Perukları indirimli almak ister misiniz? /Teşekkürler ABHAIR

Geçen haftalarda yazdığım saç sorunu yazımdan hemen bir gün sonra bir e-mail aldım.
Çok şaşırdım,çok da mutlu oldum.
www.abhair.com bir peruk seçmemi ve sponsorum olmayı teklif etti.Ben de dipler sarı,uçlar bakır renk olan bu peruğu seçtim(cesaret edip kestiremediğim kadar kısa boyda saçlarımla kendimi görmek istiyorum)
Geçen hafta şehirdışında olduğum için kargoyu ben alamamıştım.Bugün kargo paketimi açınca;peruk,değişik renklerde saç aksesuarı ve farklı kullanımları olan saç filesi ile karşılaştım.

Denemek için sabırsızlıyorum!
İlk fırsatta deneyip,o haliyle ekleyeceğim.
Çok teşekkürler www.abhair.com

Cingifilli takipçilerine özel indirim kodunu ekliyorum;ücretsiz kargodan faydalanıp,ekstra %15indirimle sipariş verebilirsiniz.
Kod: cinJ15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...