İzleyiciler

14 Ekim 2014 Salı

ÇÖKERTME TARİFİ

Bodrum Marina Yatch Club'da ilk kez yediğim bir tadı evde de denemek istedim.
Orada yediğimiz kadar lezzetli olmasada bundan sonra yapacağım yemekler listesine eklendi.

Patatesleri olabildiğince ince doğrayıp kızarttım(ben tantitoni rende başlığını kullanırken elimi kesince mecburen patatesleri doğradım.mümkünse farklı rende başlığı olan ürününüz varsa onla inceltin)
Orada yediğimiz etler julyen doğranmıştı ama ben kıyma kullandım.Biraz salça,soğan,domates ve yağ ile kıymayı hazırladım.

Yemeği yiyeceğiniz zaman sıcak hazırlamanızı önerebilirim.
En alta kızarmış patatesler,üstüne yoğurt(dilerseniz sarımsaklı) ve en üste de kıyma eklediğinizde hazır.
Afiyet olsun*.*

2 yorum:

  1. Afiyet olsun çok güzel gözüküyor <3

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım benim de pişirmeyi çok sevdiğim yemeklerden biri.Ben kuşbaşı et kullanıyorum.Patatesleri incecik elimle doğrayıp kibrit patates olarak kızartıyorum. Çok lezzetli bir yemek.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...