İzleyiciler

10 Eylül 2014 Çarşamba

Son favorilerim; Sheinside

Alışverişin her türlüsünü seviyorum birçok hemcinsim gibi.
İnternetten alışveriş ise ekstra bağımlılık bence.
Son günlerde birkaç yabancı firma ile e-mail trafiği yaşadım ve içlerinde en çok beğendiğim Sheinside 'dan birkaç parça beğendim.Sipariş vermekte kararsız kaldım.Hepsi çok uygun fiyata ve çok güzeller.
Sizce?

Sonbahar akşamları hafif serin ama hala keyifliyken bu elbise çok şirin olabilir;

Çizgili severler bu ciciye bakabilir;


Sırt dekoltesinden vazgeçemiyorsak ve bir de pembe detay varsa hemen aşık olurum ben:)


Sade bir elbiseyi topuklular ve böyle renkli bir çantayla kombinlemeyi de severim;

Baharın vazgeçilmezi ise boyfriend blazer..
Gönlüm yine pembe de;

Seçtiğim ürünlerin fiyatlarını görmek için linklerine tıklayabilirsiniz.
Ben ilk fırsatta siparişimi vereceğim.
Geldiğinde detayları eklerim;)

Mutlu günler...


2 yorum:

  1. fiyonklu elbiseye ve blazere bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. kombinler güzel olmuş hele blazer bir harika .bende bloguma beklerim cnm http://mutluannebabalar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...