İzleyiciler

12 Ağustos 2014 Salı

PAMUKKALE

Tatilden döneli üç gün oldu,yazıları yeni yeni ekleyebiliyorum.
Batu ile ikinci uzun yolculuğumuzu yaptık.İlk gün yemek yeme molaları dışında pek mola vermeden Pamukkale'ye ulaştık.
Doğa güzelliği eşliğinde güneşin batışını izleyip yolumuza devam ettik.


 Kaygan zemin nedeni ile aileyi temsilen gezdim.Sular içinde çocuklar misali yürüdüm biraz..
Pamukkale'ye çok uzun zaman önce gitmiştim.O eski fotoğrafları bulup before-after serime yenisini eklemeliyim diye düşündüm:)


 Artık kucağımda durduramadığım bir bücür var,her fotoğraf ayrı mücadele istiyor:)


Yolculuk kombinim sade ama rahattı;
Üst; Mango
Şort; İpekyol
Sandalet; Markafoni'den Fox Shoes

1 yorum:

  1. Biz de geçen sene gitmiştik. Otellerin kalitesini biraz daha arttırması gerekiyor.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...