İzleyiciler

26 Ağustos 2014 Salı

GARNİER BOYA REZİLLİĞİ! GARNİER BOYA ALMAYIN!

Adana Optimum AVM'de bulunan Gratis'ten her zaman kullandığım Garnier marka 9numaralı saç boyasını aldım ve ertesi günü de annem saçlarımın dip boyasını yaptı.
İlk kutuda sorun olmadı ancak ikinci kutu boyaya geçtiğimizde saç derimde hafif yanmalar oldu.
Saçlarımı yıkadığımda ise kopmalar oldu.Avuç avuç saçlarım koptu,döküldü!

Şok oldum.Ve uzunluğu belimde olan saçlarım resmen omuz hizama kadar kısaldı.Arkalarda(2.kutu boya ile boyanan yerlerde)aşırı kopmalar oldu,saçlarım kısacık kaldı.

Hemen boya kutusunun üzerine baktım ama 'nedense'üzerinde son kullanma ya da üretim tarihi göremedim.
Kutu üzerindeki numaradan kimseye ulaşamadım.
Hemen ertesi sabah Gratis'e gittim.Adana Optimum AVM'deki Gratis mağaza müdürü olan hanımla görüştüm.Biz sizi ararız diyerek basit bir olay gibi geçiştirmesini hoş bulmadım ve bir muhattap ve bir öneri istedim.
Gratislerin genel müdürü Melih Bey ile telefonda görüştük.Bu olayı tedarikçi firmaya mail atacağını ilgileneceğini söyledi.Şu an yapabileceğim dediği öneri ise;aynı üründen yeniden verebiliriz dedi.Gerçekten ilginç bir öneri!
Bir daha Gratis'ten de Garnier'den de asla ürün almayacağım.Her fırsatta da bunu her yerde dile getireceğim.

Benim yıllardır uzattığım saçlarım koptu,döküldü.Bunun çok büyük bir rezalet olduğunu birilerinin farketmesi ve hatta daha fazlası gerekiyor.


Kopmaların olduğu o kadar çok yer varki...saçımın yarısı artık yok!
Önlerdeki saçlar sağlam duruyor,arkalardaki kısacık kırpık kırpık saçları göürüyorsunuzudur.
Garnier ekibinden arayan yetkili ciltte alerji testi yapmadığım için hatam olduğunu söyledi.Vallahi komikler.
Eğer derimde bir sorun varsa 1.kutu ile boyanan yerlerdeki saçlarım neden sağlam kaldı da,2.kutudaki boyanın değdiği yerler döküldü?


Artık topuz bile yapamıyorum.Ensemden,kulak arkamdan minicik kalan saçlarım dökülüyor.O kadar çok kopma varki...
Bir avuç kalan saçlarımı da görebilirsiniz.
İşte en derli toplu hali bu!Enseden,yanlardan çıkan kısacık,kopmuş saçlar..
Saçıma bakım yapıldı,kesim yapıldı.En iyi şekilde kurtarılmış hali de bu;
Burda da sadece bir hafta önceki saçlarım var;
Bu karelerdeki de benim saçlarım.Farkı görün istedim.
Garnier'in beni getirdiği hali herkes görsün istiyorum.Bu konuda sonuna kadar hakkımı arayacağım.
Telefonda bana çemkiren Garnier yetkilileri de görecek sonucu.
Yıllardır uzattığım,baktığım saçlarım şuan kırpık kırpık ve kısacık kaldı.
Firma özür dileyip,bakımı üstlenip beni sakinleştireceğine;saygısızca ve her cümleme kabaca cevap vererek geçiştirdi.
Benden bitmiş boyanın kutusunu istiyorlar.İnceleme yapıcaklarmış.Ben o kutuyu mahkemede delil olarak sunacağım.Sonucu oradan görürler.

Çok siniriliyim.
Ve beni aramalarını beklediğim için üç gündür yazmadım bu yazıyı.Bir özür,bir telafi bekledim.Hata etmişim.
Ben de hakkımı hukuki yollarla,tazminat davası açarak arayacağım.
Hem Gratis hem Garnier firmaları ile bundan sonra diyalogum sadece mahkeme ile sürecek.

17 yorum:

  1. ay cnm ya instagramda görünce şok olmuştum ne hoş bakımlı saçların vardı firma ne terbiyesizmiş öyle ya yuh hakkını souna kadar ara bu rezilliğide her yerde anlat senin enerjin yerinde olsun saçların uzar nasılsa:) esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok üzgünüm ve çok sinirliyim.firma arayınca sinirim daha da arttı.

      Sil
  2. inanmıyoruuum yaaa !!!!!!!!

    çook geçmiş olsun ,çok üzüldüm :(((

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun. İnsan en çokta yetkililerin aslında ne kadar yetkisiz ve yetersiz olduğuna üzülüyor. Şu anda bir bakım yağını deniyorum, eğer memnun kalırsam mutlaka sana da tavsiye ederim. Saç uzatan ürünler var. Onları deneyebilirsin. Biotin hapları kullanabilirsin. Tekrar çok geçmiş olsun. Umarım hakkını bulursun. Bizi durumdan haberdar et. Ha bir de saçımın her yerinde beyaz olsa da gidip garnier boya almam. Seni destekliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisiniz.Yetkililer ne kadarda yetkisiz aslinda...
      Tesekkur ederim.Ilac degil ama bakim urunleri,dogal kurler yapiyorum.
      Desteginiz icin de tesekkurler.asil amacim ben yandim siz yanmayin demekti aslinda.Ama onlara kazandirmamak da istiyorum artik.

      Sil
  4. Bence de sonuna kadar hakkını aramalısın. Konu gerçekte ciddi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aricam canim.Hic keyfim kalmadi sayelerinde...

      Sil
  5. eskiden ben de kendim boyardım ve garnier kullanırdım genelde.. kuaförüm aynen böyle bir şey yaşayabilirsin dediği ve uyardığı için artık hiç evde saç boyamıyorum geçmiş olsun :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yillardir garnier ile boyuyordum.Suan yasadiklarima saskinim.Bir daha asla elimi bile surmem..Tesekkurler

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun üzüldüm ,hiç saçımı boyamadım ama birgün boyarsam garnıer boyaya el bile sürmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim.Mumkunse hic boyamamak lazim aslinda..Beyazlarim oldugu icin duzenli boyaya mecburum.
      Ben yandim baskalari yanmasin diye yazdim bu yaziyi...

      Sil
  7. of of of gitmiş saçlar,çok üzüldüm geçmiş olsun.başlığı okuyunca biraz şaşırdım çünkü yaklaşık bir yıl boyunca hep gratis indirimlerinde aldığım garnier boya ile boyuyordum saçlarımı ve hiç sorun yaşamadım.Eğer tek renge dönmüş saçımdan sıkılıp kuaförde boyattırmasam halada garnier'le boyamaya devam ederdim.aklıma ilk gelen hatalı üretilmiş bir seri olabileceği yada son kullanam tarihiyle ilgili bir problem geldi.Umarım bir an önce eski aline dönerler,hızlı uzaması ve onarılması için deneyip memnun kaldığım eeose saç uzatan şmpuan var onu bir deneyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler.bende yillardir garnier kullaniyorum ve genelde gratis ten aliyorum.
      Boyada bir sorun oldugu kesin.Bir sorum da;bunu kabul edip telafi icin cabalamamalari...
      Sampuani deneyecegim.tekrar tesekkurler

      Sil
  8. bence de artık hiç muhatap olmadan mahkemeye git canım. çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyle canim.Bugun gratisten aradilar.yaklasimlari ve cabalari daha iyi.garnier ise cok sasirtti beni.cok ilgisizler ustune kabalar.artik mahkemede goruscez onlarla...

      Sil
  9. çok geçmiş olsun, bir an önce eski saçlarınıza kavuşmanızı diliyorum.
    Böyle bir durumda bile terbiyesizlik yapabilen firmalar da gerekli cezaları alırlar umarım,
    aynur.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...