İzleyiciler

3 Haziran 2014 Salı

BUMERANG DENEYİM GÜNLERİ-ADANA

Geçen hafta çarşamba akşamı Bumerang Deneyim Günleri kapsamında Maki Restoran'da Mix Modial kokteylleri eşliğinde keyifli bir buluşmadaydım.
Adanalılardan bu kadar çok sayıda sosyal medyacıyı ilk kez birarada gördüm:)
Buluşma yeri olarak Maki'nin tercih edilmesine çok sevindim.Evime yakın ve sık uğradığım+yemeklerine bayıldığım bir mekan.

Bumerang Ekibinden Ahmet Bey ve Hilal Hanım çok sıcakkanlı ve içten bir karşılama yaptılar.Davetli olan hanımlar arasında mekana ilk giden bendim,hayret:)Bize özel hazırlanan masaya oturup,keyifli sohbete başladık.Sırayla diğer bloggerlar da geldi.Masa kalabalıklaştıkça sohbet koyulaştı.

İlk karede;Ahmet Erten,Hilal Meriç ve ben

Atıştırmalıklar oldukça lezzetliydi.Kokteyller ise harikaydı.Kokteyl seven biri olarak tam bana göreydi diyebilirim.Tek sıkıntı;benim arabamla gitmiş olmamdı:)Eşim şehirdışında olmasaydı,o leziz Mixmodial Kokteyllerin hepsini bitirirdim.


Maki ekibi herzamanki gibi ilgili ve özenliydi.Her kokteyli tek tek anlattılar.

Bekir Bey ve Yiğit Bey Büyükadana.com'dan


Masa oldukça geniş olduğu için ben bir düğün sahibi edasıyla masada yer değiştirerek birçok kişiyle sohbet etmek için fırsat yarattım.Çok da iyi oldu.Sadece yüzleri değil kişileri de tanımış oldum.

 Canlarım benim;Bakımgünlüğü ve Secilizim ile yine çok eğlendik;
 Aslı'yla hep instagram'dan yazışıyorduk,o gün tanıştık.
 Özgün'le pasta kursunda tanışmıştık,o akşam yine kaynattık:)

Merve ve ben hem kokteyllerimizi yudumladık,hem lafladık.


 Tatlılarım benimm*.*





Bumerang ve Maki Restoran ekibine teşekkürlerimi birde buradan iletmek istiyorum.
Blogger arkadaşlarımdan yeni tanıdıklarıma da çok memnun olduğumu belirtmeden geçmek olmaz;)

Mix Modial 15Mayıs-15Haziran arası birkaç şehirde daha etkin olacak.Kısa bir araştırma ile detayları öğrenip enfes kokteyllere yeni yorumları yudumlamanızı tavsiye ederim;)

2 yorum:

  1. Ya süpersin süper :) Ne güzel yazmışsın ve tabii ki fotoğrafa çok sevindim..İzninle kendi fotoğrafımı alıyorum :) Tekrar görüşmek dileği ile Mürüvvet..Seni tanımak güzeldi..Umarım yeniden bir araya gelme fırsatını yakalarız :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım fotografların hepsine :) Çok çok güzel bi akşamdı .İyiki tanıdım sizleri ...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...