İzleyiciler

6 Haziran 2014 Cuma

BLOGGER ÇOCUĞU OLMAK...

Hiç kolay bir şey değil dimi:)
Anne her orjinal yada saçma anı(kendi gözüne farklı görünmesi yeterli)yakalamak ister.
Oğlum bana bakarmısın,gülümse,e hadi bebeğim cümleleri ile peşinde koşabiliriz de,o uykudayken usulca bir kare alabiliriz de...
Ve zamanla kız-erkek fark etmez,o minik şirin şeyler büyüdükçe objektiflere alışık hale gelirler.



Blogger çocukları bloglarda,instagram yada twitter hesaplarına konu olarak büyürler.
Akrabalardan çok başka bloggerlar o çocukların nasıl büyüdüğüne yakından şahit olur..
Böylesi iyi diyen de var,ben karşıyım diyenlerde.Tercihtir tabiki.

Ben sevdiğim bloggerların bebeklerini de seviyorum.Büyümelerine şahit olmaktan da mutluyum.

Batu da benim hayatımın en önemlisi.O'nsuz bir blog çok anlamsız olur diye düşünüyorum:)Bu durumda da gelinen nokta budur;







Sağlıklı,mutlu günler diliyorum;)

7 yorum:

  1. Allahım şu yelekli haliyle ne tatlı maşallah.büyüsün de ben talibim :)

    YanıtlaSil
  2. :))Canim cok tesekkurler.Senden guzel gelinmi bulucam:))anlastik

    YanıtlaSil
  3. ama çok güzel gülüyor maşallah :)))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. "ne kadar tatlı çıkmış. yeleği, gülüşü maşallah :))

    YanıtlaSil
  5. maşallah kuzuya. onlarsız hayat anlamsız ki, blog nasıl anlamlı olsun :))

    YanıtlaSil
  6. merhabalar banada beklerim artık bizde bebekli bloggerız :) belki oğlunuza güzel lezzetler yaparsınız sevgiler :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...