İzleyiciler

3 Haziran 2014 Salı

AÇELYA AKKOYUN İLE PRİL ETKİNLİĞİ


Geçen hafta davetli olduğum 2.etkinlik Pril Lansmanıydı.
Mekan olarak;Onbaşılar Kebap tercih edilmişti.Gittiğimde Müge Hanım ve Ünzile Hanım beni karşıladı,hemen fotoğraf çekimlerine başladık.Birçok blogger biraraya gelince kaçınılmaz olan şey;flaş sesleri:)


 Objektifime takılan bloggerlar oldu tabiki.
Merve'nin güzelliği,manzarayla birleşince kaçırmak olmazdı;)
 Seçil hızlı hazırlandım,zor yetiştim dedi ama tüm ciciliği üstündeydi.Çok seviyorum ben bu kızı.
 Mehlika ile yeni tanıştık.Hemen kaynaştık:)
Sonrasında Açelya Hanım geldi,keyifli sohbet başladı.
Zaten sevdiğim bir ünlüydü.Yakından tanıyınca daha çok sevdim.Adanalı olduğunu yeni öğrendim.Adana'da ilkokulu okuduğunu,anılarını anlattı.Ortak yaşanmışlıkarımızın olduğu yerlerin olması da sohbeti daha da samimileştirdi.

Şu gülüşünü,gamzelerini sevmeyen yoktur sanırım...


E Adana'ya gelmişken Kebap yemeden dönemezdi.Onbaşılar Restoran ikramlara başladı.
Yıllardır Adana'da bilinen Onbaşılar ile söyleyecek çok söz yok aslında,bu kare herşeyin özeti;
Tuğba yemek yerken bile fazlaca güldürdü beni;

Yemekler bittiğinde Açelya Akkoyun ile fotoğraf çekimi başladı;

Ben klasik Cingifilli Pozumu vermek için elimi belime koyunca;kahkahalar atıldı.Açelya Hanım'da elini beline koydu,eğlendiğimiz an böyle sabitlenmiş oldu:)
Hep beraber gülümsemeyi ihmal etmedik;


Sonraki istikamet Sosyete Pazarıydı.
Orada bulaşık yıkama yarışmasına katıldım.Merve ile yarıştık:)Leman'da bizi destekledi.
Oldukça eğlendim.


Pril ekibine çok teşekkür ediyorum.Ne kadar profesyonel olduğunuzu yakından görme fırsatımız oldu.Tüm blogger arkadaşlardan aynı cümleleri duydum.Herkes organizasyonun profesyonelliğini ve memnuniyetini dile getirdi.

Açelya Akkoyun'a ekstra teşekkür iletmek istiyorum.Herzaman gördüğümüz güleryüzü yanında içtenliği,samimiyeti harikaydı.

4 yorum:

  1. Ay ay ay o senin güzelliğin ya mahcup oldum şimdi :) Çok güzel bi gündü sizlerle daha da güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  2. yaaa nekadar güzel bri etkinlik bu çok şanslısınız. :))

    YanıtlaSil
  3. ne kadar şeker çıkmışsıııın :)) pakmay etkinliğini yazdım http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/06/pakmaya-adana-blogger-bulusmas-ve-altn.html

    YanıtlaSil
  4. blogumda adanalı bloggerleri toparlandığı bir link partisi var. Fotoğraflı blogunun tanıtımının olmasını istersen http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/06/adana-da-etkinlige-katlabilecek-blog.html ziyaret edebilirsin :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...