İzleyiciler

5 Mayıs 2014 Pazartesi

PAKMAYA ETKİNLİĞİ

Geçen hafta Pakmaya'nın Adana'daki etkinliğine davetliydim.
Secilizim blogunun sahibi Seçil ile gittik.

Pakmaya markası ile ilgili sunumu izledik,ürünlerle ve üretim yerlerinin detaylarını öğrendik(sosyal sorumluluk projelerinde çok fazla yer aldıklarını ilk kez duydum)
Elif Hanım bizi bilgilendirdi.

Yeni çıkan ürün paketlerini incelemeye başladık.İki farklı paket var(birinde krem şanti fazla)
Her iki pakette de Arçelik'ten indirim çeki ve Çukurova'ya özel lezzetlerin bulunduğu mini kitapçık var.Kolay ve kısa sürede yapılabilir tarifler içeriyor.Adana'ya özgü Bici Bici tatlısı,Osmaniye Kömbesi,Sıkma şu an ilk aklıma gelenler..


Maya çeşitlerinin farklarını,nasıl kullanacağımızı,nasıl işlev gördüğünü...ve birçok şeyi öğrendik.
Buraya da yazmak istiyorum;yaş mayayı dörtlü paket halinde aldığınızda mümkünse üzerinde yazan tarihe kadar buzdolabında muhafaza etmek daha iyiymiş.Buzlukta saklayabilirmişiz ama kabartma etkinliği azalıyormuş(bakterilerden dolayı-bir biyoloji öğretmeni olarak bu kısma hiç bulaşmıyorum.yoksa yazının sonu gelmez:)
Benim gibi sık maya kullanmayanlardansanız instant yani kuru maya kullanabilirisiniz.Yaş mayadan farkı;ömrünün uzun olması.
 Bizimle buluşan Pakmaya ekibi;oldukça kalabalık,özenli,hoş sohbet,güleryüzlü ve işini profesyonelce yapan kişilerden oluşuyordu.
Keyifli bir gün geçirdim,yanlarından mutlu ayrıldım.
Adanalı Bloggerların katılım sayısını hiç beğenmediğimi yazmasam olmaz.Blogger etkinliği yok,olsada haberim olmuyor diyen birkaç kişiyi Onur Bey'e önerdiğim-davetli oldukları halde gelmemişlerdi.Son gün,son dakikada 3kişi gelemeyeceğini bildirmiş...

Blogumun bana kazandırdığı tatlı insanlardan Funda ve Seçil ile yine biraraya geldik.Tuğba ile instagramdan birbirimizi uzun süredir sıkı takip ediyoruz ve yüzyüze de tanışmış olduk.Yemekdesem blogunun sahibesi ile de tanıştık.





Etkinlik Hilton'da olunca ve karşısında AVM olunca;dönüşte Seçil ile alışveriş kaçamağı yaptık.
Kozmetik canavarı Seçil makyajını tazelerken objektifime takıldı;


Çok eğlendik



Pakmaya ekibine teşekkür ediyorum.
Hediye ettikleri ürünlerin çoğunu denedim.Daha önce kabartma tozu,vanilya,mayalarını zaten kullanmıştım.Pudinglerini yeni denedim,mozaik pasta yaptım.Lezzetinden memnun kaldım.Sırada Çukurova'ya özgü tariflerden biri var.
Kişisel fikrim şöyle;bundan sonra daha çok ürünlerini kullanıp,önerebilirim.

(Yazacak çok şey olunca,bu karma bir yazı oldu.Pakmaya ürünlerinden,maya ile ilgili bilgilerden ayrı bir yazıda daha detaylı bahsedeceğim)

5 yorum:

  1. Kendi yazımdan daha keyifle okudum :))
    Ayrıca fena yakalanmışım :)
    Tiz vakitte makara buluşmamızı da yapalım..

    YanıtlaSil
  2. Adanalı blogcu olmama rağmen kesinlikle böyle bir etkinlikten veya bunu gibi etkinliklerden hiç haberdar olamıyorum :( her biriniz de ayrı ayrı çok şıksınız eğlendiğiniz de her kareden belli oluyor. :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,blogunuza bayıldım. brezilya fonu ile ilgili postunuzu da gordum, benim saclarım kıvırcık ama breziya fonu geçtikten sonra eski haline tam dönmez diye yaptirmaya korkuyorum. sizin fikrinizi alabilir miyim? bu arada funda hn'in eteğine ayrica bayıldım. bloğunuzu gfc den tve bloglovinden akipledim. ben de bloğuma beklerim ve beğenirseniz gfc den takiplerseniz cok sevinirim. simdiden cok teşekkürler
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil
  4. selam canım
    hürriyet bumerang adana toplantısı hakkında yaptığım post
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/2014/06/adana-da-hurriyet-bumerang-blogger.html

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...