İzleyiciler

12 Nisan 2014 Cumartesi

PRATİK-SÜTLÜ SÜSLÜ TATLI

Çalıştığım dönemlerden kalma bir alışkanlık bendeki;kısa sürede yapılan leziz tatlı ve yemekleri mutlaka deniyorum.
Bir özelliğim daha var;tarifte illaki bir değişiklik yapıyorum:)

Kolay sütlü tatlı diye aradığımda karşıma çıkan ilk tarifi uyguladım.




Malzemeler ve Tarif:
150gr sana yağ
1bardak un
1kaşık nişasta
1,5bardak şeker
1paket vanilya
1lt süt

Önce yağı orta boy tencerede eritip,un ve nişastayı da ekleyip biraz kavuruyoruz.
Geri kalan malzemeyi ekleyip sürekli karıştırarak koyulaşmasını bekliyoruz.
Ben hindistan cevizi de ekledim.Mikserle çırpabilirsiniz.Ben çatalla karıştırdım:)
İsterseniz borcama dökün,dilerseniz benim yaptığım gibi kuplara doldurun.Biraz soğuyunca istediğiniz gibi.Şekerleme yoksa tarçın veya cevizle süsleyebilirsiniz.

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

5 yorum:

  1. Gorsellik cok onemli bir kez daha bu tarifle anlamis olduk:) ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  2. Nefis gorunuyor ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık güzel görünüyorlar, muhallebiyi aynı şekilde pişirip yağı en son 1 kaşık kadar eklemenizi öneririm malum margarin zararlı, sevgiler Berrin

    YanıtlaSil
  4. Çok lezzetli görünüyor afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba önceden sık sık güncellerdiniz sayfanızı inşallah bir ters durum yoktur, iyi haberler, iyi dilekler, sevgiler,

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...