İzleyiciler

10 Şubat 2014 Pazartesi

Hafta sonu:BLOGGER BULUŞMASI KOMBİNİ

Geçen hafta instagram'ıma gelen bir mesajla davet edildiğim ve hemen gitmeye karar verdiğim bir etkinlikti;Blogger Buluşması.
Öncelikle belirtmek isterim ki;benim düzenlediğim bir buluşma olmadığı için aklımdan geçen birkaç kişiye haber veremedim.Ben daha önce bir buluşma yapmıştım ama yıllar önce acemiliği ile sadece buluşup,tatlı yiyip tatlı konuştuğumuz bir gün olmuştu.
Nisan ayında şu an sayıları oldukça artan Adanalı Bloggerlar'ın hepsini biraraya getireceğim bir buluşma yapacağımı şimdiden yazıyorum;)
(Cumartesi günü biraz sitemli mesajlar almış biri olarak açıklama yapmak istedim,kimse kırılsın istemem)

Şimdilik o günün kombinini ekliyorum,bir sonraki yazı bolca fotoğraf,hediye ve eğlence dolu olacak;)



Gömlek; Koton
Pantolon; NetWork(yeni)
Papiler; Mango

Fotoğraflar için Bensu Kaya'ya teşekkürler,bu kız bu işi biliyor:)

Herkese mutlu bir hafta diliyorum...

4 yorum:

  1. Ah, tatlılıktan ölecek birileri.
    Güzel gülüşünüze kurbannn :) Keşke ben de Adana'ya gelebilsem o buluşmaya, sizleri görmeye...
    O yuzdennn bol bol fotoğraf bekliyorummm :)

    Opüyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok tatlı bir insansın , kombinde süperdi, gönül isterdi daha çok foto çekmek :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba uzun zamandır bloğunuzu takip ediyorum beğenerek :) benim de 1 yaşında kızım var merak ediyorum küçük oğluşunuzla nasıl bu kadar aktif ve sosyal olabiliyorsunuz ? Bunun sırrı nedir? :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir tanışma oldu :)) Umarım daha kalabalık oluruz. Yemeye, içmeye, nereye çağırırsanız gelirim :))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...