İzleyiciler

13 Şubat 2014 Perşembe

BLOGGER BULUŞMASI

İki gün önce gece hazırladığım oldukça özenli ve uzun yazıyı ertesi sabah yayınlamak istediğimde bulamayınca şimdi yeniden yazmaya başladım:(

Geçen hafta Seçil'in instagram'dan daveti sonucu;geçtiğimiz Cumartesi kendimi Blogger ve Instagram buluşmasında buldum.

Buluşma yerine gittiğimde Seçil ve Bakım Günlüğü(Tuğçe)hazırlık yapıyordu.Masanın üzerinde boş yer kalmayacak kadar çok hediye vardı.Sözleştiğimiz saate herkes ordaydı.8kişilik mini bir organizasyondu(kişi sayısı açısından mini-hediyeler ve eglence açısından maksimum da bir buluşmaydı)
Herkes fotoğraf çekip,paylaşıma başlayınca tagimizi oluşturduk.Seçil'in instagram hesabının adı ile #obsesifimsiadanabulusmasi ile tüm gün paylaşım yaptık.
Tanışma-kaynaşma ardından herkes çok merak ettiği hediyelerine bakmaya başladı.
Tepkiler ve konuşmaları kaydetmediğime pişmanım:)

Severek kullanacağım bir rujun yuzumde yarattığı ifade ile ben;
(Hediye insanı nasıl mutlu ediyor dimi?)

Bol kahkaha,sohbet sırasında yaklaşık 1saat sonra yemek siparişimizi verebildik.Birbirimize öyle odaklanmıştıkki;gözümüz başka birşey görmüyordu:)

Güzel bir yemek eşliğinde sohbete devam ettik.Ortak tanıdıklarımız,ortak hobilerimiz...ne kadar çokmuş.


 Görüldüğü gibi ekibin en büyüğü bendim.Yaşı kaç olursa olsun enerjisi-neşesi yerinde olmaya aday hatunlardan olduğumdan hiç sorun olmadı:)(okuyanlar korkmasın,henüz 30um)
Boydan birkaç kare olmazsa olmaz dedik,mekandaki meraklı gözlere aldırmadan gülümsedik;
 Soldan sağa;Seçil (Buluşmayı düzenleyen,bizi mutlu eden fıstık)Dramakeupqueen,Bakımgünlüğü,Bensu Kaya,Ben,Mervelil,Kırmızı Fiyonk(üstteki karede),Kütsaçlıkız(alttaki karede)


 Bensu her zamanki gibi zarif ve güzeldi;
 Merve tam benim gibi;kokoş ve birşeyler üretmeyi seven bir fıstık(yaka kolyesini kendisi yapmış,çok beğendim,kombini de,kolyeyi de)
 Tuğçe objektifime habersiz takılanlardan;
 Buluşmayı organize eden,o günün başrolü Seçil'cim;iyiki beni davet etmişssin.İyiki sizleri tanıdım.Harika bir organizasyondu(ben yeni bir buluşma talep ediyorum:))
İçtenliğin,özenin,ilgin için tekrar teşekkür ederim.
Kapanışı en sevdiğim kare ile yapmak istiyorum.
Hepimizin mutluluğu görülmeye değer diye düşündüm;)

Adanalı Bloggerlar;Nisan'ın son haftası kimseye söz vermeyin.
Büyük bir buluşma düzenleyeceğimi belirtmek isterim.

Bir sonraki yazı bu buluşma ile ilgili son yazı olacak.Adanalı Bloggerlar için özenli hediye seçimi yapan firmalara ve ürünlere yer vereceğim.Burnu havada ve küstah firmaları da Seçil'den öğrenip kara listeme aldım:)
Bu konudaki yorumumu da sonraki yazıya saklıyorum;)

1 yorum:

  1. Çok çok güzel samimi bi gündü .Fotograflardan da o kadar belli oluyor ki neşemiz enerjimiz.:) Güzel sözlerin yorumların için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.En kısa zamanda tekrar buluşuruz inşallah ...Hepinizi çok sevdim :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...