İzleyiciler

30 Ocak 2014 Perşembe

ŞEKER HAMURLU PASTA KURSU


Uzun zamandır istediğim bir aktiviteydi.Bu sömestrda eski sömestrlardaki gibi şehirdışı planım yoktu.Fırsat yaratıp şeker hamurlu pasta kursuna gittim.İyiki de gitmişim.Buyrun detaylar;
Kurs için Kırmızı Mutfak'ı tercih ettim.
Ebru Hanım ve ekibinin sıcak ilgisi ve kahve eşliğinde kursa 11.00 gibi başladık(yaklaşık6saat sürdü)Önlüklerimizi giydik(kurs sonunda bize hediye edileceğini bilmeden:)

Dört kişilik masamız ve bizimle ilgilenecek profesyonel ekip hazırdı.
İlk olarak pastanın kek kısmının yapılışını öğrendik.Bize özel tarifi de aldık;

Keklerin pişme süresinde biz çayımızı yudumlarken,püf noktaları not ettik.
El açması leziz börekleri tattık,
 Bir yandan profesyonel makineyle bir yandan telefonla bol fotoğraf çektim ve fırsat buldukça instagramımda paylaştım.
O kadar çok malzeme vardı ki;hangisine bakacağımı şaşırdım.
Orada tanıştığım kurs arkadaşlarımın pozitif enerjisiyle pek eğlendim.
Herkes kendi şaheseri ayıcığını bir kenara bırakıp,içini hazırladığı pastasını şeker hamuru ile kapladı:)
Ciddiyetimi aşağıda görebilirsiniz:)

 Mutluluğum gözlerimden okunuyor sanırım;

 Ve mutlu son pozumu verdim;
 Ayıcıklı şirin pastama bakmaya doyamadım;
 Kurs arkadaşlarımla topluca mutluluk pozu verdik;
 Ve Ebru Hanım'ı sizlere tanıtmazsam olmaz diye düşündüm.
Çok detaycı,ilgili,nazik birisi.
Kursa gitmeniz şart değil Kırmızı Mutfak'ın enfes pasta,kurabiye,böreklerini tatmalısınız bence.
Kurs bitiminde sohbetimize devam ederken leziz pasta ikramlarına karşı koyamadım.


Birazda Kırmızı Mutfak'tan kareler eklemek istiyorum;



 Bir pembe aşığı olarak bu köşe favorim;

 Askere özel pasta hazırlığını da izledik.Şeker hamurundan harikalar yaratan ekibe hayran kaldım.
 Detaylar detaylar...

3 yorum:

  1. Baaaaaaaayıııııllllllllllldıııııııııııııııım :)
    Dediğiniz kadar varmış o kadar eğlenceli gözüküyor ki. Enerji fotoğraflara yansımış. Nasıl da severim pastayı. Kocaeli'ye gelmez mi o pasta hihihi :) Cok güzel kareler çıkmış, tebrik ediyorum sizi melek anne. Operim.

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem olmuş pastalar :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ve keyifli gözüküyor...... ben de çok istiyorum. umarım bi gün fırsat bulurum.

    sevgiler

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...