İzleyiciler

30 Ocak 2014 Perşembe

Günlük kombin

Yakın bir arkadaşım bir süre önce butik açtı.Dün ve bugün yanına uğradım.Moda ile ilgili bir işin içinde olmak öyle keyifli ki...
Bugün yeni ürünler geldiğinde bir heyecanla paketleri açtım.Beğendiklerimi hemen denedim,askıya asılacaklar,vitrine eklenecekler derken saatler çabucak geçiverdi.
Dün beğenip aldıklarım ve bugünkilerle bol bol farklı kombinler yapacağım,butiğin detaylı fotoğraflarını ise başka bir yazıya saklıyorum.

Dün seçtiklerim içinden iki parça ;

5 yorum:

  1. Yıldızlarrrrr ne kadar da yakışmışlar.
    Çok beğendim üstünüzü. Ne eğlenceli bir iştir eminim. En azından ben kopamıyorum girdiğim dükkanlardan öyle bir anda :)
    Çok yakışmış, güle güle giyin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşınızın dükkanı hayırlı olsun, güzel satışlar dilerim. Seçtiklerinizin diğerleri de eminim çok güzeldir, üzerinizdekiler de çok tatlı duruyor. Güzel günlerde giyilsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. *-*
    MERHABA NE KADAR ZAYIFLAMISSIN *-* MASALLAH MASALLAH COK TA HOS VE SIKSIK
    MARILN MORRE KISKANACK SENI
    YENI TASARIMI ILE BLOGUMA BEKELRIM CINGIFILLI *-*

    YanıtlaSil
  4. Kombin çok yakışmış ve saç renginin son haline bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar çok beğendim bluzu dükkanın yerini öğrenebilirmiyim gitmek isterim :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...