İzleyiciler

8 Ocak 2014 Çarşamba

YILBAŞINDAN...

Biraz geç kalmış bir yazı olsada eklemek istedim.
Evimizin Noel Babası eşliğinde annemlerde ailece yemek ardından kardeşim ve eşimle dışarı çıkıp arkadaşlarımızla buluştuk.Hem ailece vakit geçirdik hem de arkadaşlarımızla eğlendik.Uzun zamandır gece çıkmıyordum.Bana değişiklik de oldu...

Yemek sırasında oğluma uyumlu olmak için ve yılbaşı rengi diye kırmızıyı tercih ettim.
Sonrasında üst değiştirip evden çıktık.

Herkese sağlık,mutluluk,aşk,bol kazanç dolu bir yıl diliyorum.
Sevgiler...

5 yorum:

  1. Tatlılığa bak, ne sevimli bir çocuk :)

    YanıtlaSil
  2. Süper görünüyorsunuz ayrıca batu çok büyüdü maşallah kuzuma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkurler.Batu'ya ben de inanamiyorum:)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...