İzleyiciler

30 Aralık 2013 Pazartesi

YILBAŞI HAVASINDA BİR OTURMA ODASI

Salonu kahverengi,oturma odası beyaz koltuklu olan nadir insanlardanım ben:)
Salonu sık kullanmadığımızdan dekorasyonundan çok sıkılmıyorum ama zamanımızın çoğu oturma odasında geçince zaman zaman değişiklik istiyorum(burcumun özelliği kurusun:)ikizler!)
Genelde mevsim geçişlerinde yastıkları,perdeleri,aksesuarları değiştirip bir rengi sıkılana kadar kullanıyorum.Mutfakta da aynıyım;havlu,kavanozlar,runnerlar bir ay pembe,bir ay yeşil,diğer ay sarıya bürünüyor:)

Yılbaşı öncesi 1Aralık'ta kırmızıları arttırıp,neredeyse Ocak bitene kadar bu havayı bozmuyorum.
Bir önceki yılbaşı alışverişi yazımda bahsettiğim English Home battaniyem ve diğer detaylar şöyle;
(Batu faktörü olduğu için bu yıl biraz sade:)
Bu kocaman masayı çok severek aldım ve çok kullanışlı.Batu öncesinde üzeri çok daha doluydu.Şimdi ise yeri bile değişti:)Bu karede ortada durduğuna bakmayın:normalde kenara bir yere alıyoruz.
Matruşka ve leopar tutkum bitmedi,bitmicek;


Ağacımın büyüğü eski iş yerimde odamda kalmıştı,bu minik ağaçla bu yılı atlatıyoruz.Rengarenk ışıkları yanınca Batu'yu eğlendirmeye yetiyor;o da bana yetiyor.

Oturma odamı soranlar için bol kırmızılı bir yazı oldu.
Her renk ve dekor değişimini bloga da eklemek eğlenceli olabilir dimi;)?

Şimdiden herkese sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum.
Sevgiler...

9 yorum:

  1. Ben okurken keyif aldim devamini isterim:)))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel çok beğendim cnm, yılbaşı teması devam edebilir bence kırmızının enerjisine diyecek yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler tatlim.Ben de seviyorum bu enerjiyi♥

      Sil
  3. koltuklarınız nereden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yagmur Mobilya'ya yaptirmistim.Modelini gosterip siparis vermistim 2yil once;)

      Sil
    2. Yagmur Mobilya'dan;)

      Sil
  4. cok sevdim..... en cokta masayi! kirmizi renkte bir masa ariyorum nezamandir. benim salonum gri ve kirmizi renklerde. masayi nereden aldigini sorabilirmiyim? sevgilerle... sevim

    YanıtlaSil
  5. günaydin! masayla ilgili soru sormustum. ama cevap alamadim...... sevim

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...