İzleyiciler

21 Aralık 2013 Cumartesi

YILBAŞI ALIŞVERİŞİ

Bu yıl yılbaşı temalı birçok güzel ürüne denk gelince alışverişim o yönde ilerledi.
English Home'dan Tv Battaniyesi adı altında 130-170cm boyutunda sıcacık tutan bir battaniye aldım.Şimdi koltuk şalı niyetine kullanıyorum.Oturma odamı kıpkırmızı detaylara boğdum:((bir sonraki yazıda ekleyeceğim)
 Defacto çoraplarından bu kış almadığım bir bu kalmıştı.Bunları da aldım eksik kalmasın istedim:)

 Mutfağıma da kırmızı detaylar ekledim.Havlu Carrefour'dan.
 Paşabahçe'den bu amerikan servisleri aldım.Mutfak masam için iki kırmızı iki de yeşil.

Bir sonraki yazıda bu cicileri evimin dekorasyonunda nasıl kullandığımı ekleyeceğim.
Mutlu bir hafta sonu diliyorum.Bizim buralar pek güneşli,tam gezmelik;)
Sevgiler...

4 yorum:

  1. oturma odanın detaylarını beklemedeyim:))

    YanıtlaSil
  2. cicilerini güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. battaniyenin açılmış halini merak ediyorum avm ye gittiğimde girmeyi unuttum unutturuldum :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...