İzleyiciler

5 Aralık 2013 Perşembe

Makyaj Masama Son Eklenenler


Makyaj konusunda sadelikten yana olduğumu fotoğraflarımdan farketmişsinizdir.
Bitirdiğim ürünler kapatıcı,rimel ve glosslarım.
Onun dışındaki ürünler zaman aşımı nedeniyle bitmeden çöpe gidiyor maalesef.

Son aldıklarımdan Maybelline Concealer'ın kapatıcılığı oldukça iyi(Loreal'de de benzer bir ürün kullanmıştım ama bunu daha çok seviyorum.Kuru cildime daha iyi geliyor)
Pastel gloss'un ışıltısı ve kalıcığı gayet güzel,simli eyeliner ise tek başına sürüldüğünde hafif ışıltılı,siyah eyeliner üzerine sürüldüğünde daha belirgin görünüyor.Ben şimdilik sade halini kullanıyorum.

Yılbaşı indirimlerinden faydalanmak için kozmetik reyonlarına uğrayanlara fikir olabilir;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...