İzleyiciler

12 Aralık 2013 Perşembe

Güzel kumaşlar için tavsiye:BAYKUMAS

Dikiş dikmeye çok hevesli olduğumu ama gönlüme göre bir kurs bulamadığımdan kendi kendime çabaladığımı yazmıştım.
Batu'ya hamileyken Singer'in oldukça donanımlı bir makinesini alımıştım(o kadar donanıma gerek yokmuş,sonra öğrendim:)Çok vakit ayıramamıştım.Artık dikiş makinemle bolca vakit geçirmek istiyorum.
Bu güzel kumaşlar ise bana eşlik edecekler; Baykumas.com'dan çok cici bir paketle hediye olarak geldiler.


Bundan sonra sık sık baykumas.com kumaşlarım ile dikiş kabiliyetimi geliştirme çalışmaları yapacağım.
Dikiş meraklısı olanlar zaten çoktan keşfetmiştir diye düşünüyorum.
Yeni duyanlar için tavsiye edebileceğim,hem çeşitleri hem fiyatları çok uygun olan bir kumaşçı;baykumas.com

Çok teşekkürler baykumas.com

2 yorum:

  1. hadi bakalım merakla bekliyorum nasıl güzellikler çıkıcak elinden...

    YanıtlaSil
  2. maaşallah öyle güzel tanıtım yaptılar ki kumaş satan bir site denildiğinde aklımıza gelen tek isim baykumas.com emeğine sağlık çalışmalarını dikiş meraklısı biri olarak ilği ve merakla bekliyorum

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...