İzleyiciler

3 Aralık 2013 Salı

14.Ay

Bebeklikten çıkıp haylaz bir çocukluğa adım attı Batu:)
Bu ay elimi tutmadan yürüyor.Yine de peşindeyim ama itiraf edeyim bazen hızına yetişemiyorum.Mesela mutfakta yanımdayken bir dakika içinde yok olabiliyor,diğer odalara gidiyor,yürümüyor zaten;koşuyor:)

Ev haliyle Batu ;

Üç gündür grip+bende ve aynı anda dört azı dişi çıkıyor.Huysuz,uykusuz,iştahsız ama çok şükür güleç benim Bebeğim...

14.ayda neler oldu?
Tek başına yürümeye başladı
Daha net anne,baba,annane,mam diyor:)Bazen hiç ummadığımız kısa ve anlamlı kelimeler söylüyor.Ver,gel gibi...
Dans etmeyi çok seviyor,yeni figürler geliştiriyor,müzik kültürü oluşuyor:)
Çekmeceleri,dolapları...ulaşabildiği her yeri kurcalamaya-dağıtmaya bayılıyor.
Güzel kızlara çapkın bakışlar atıp dikkat çekiyor(trafikte yan arabadakilere bile gülümsüyor-ilgi çekmeyi seviyor:)
Yeme düzeni hastalık dışında iyi ama uyku sevmiyor.Doğduğundan beri uykuyu sevdiremedim.
Gündüz uykusu da az,geceleri de sık uyanıyor(sanırım bitmesini istediğim tek durum;gece 3-4kez bölünen uykularım)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...