İzleyiciler

16 Kasım 2013 Cumartesi

YURTDIŞINDAN ALIŞVERİŞ SİTESİ KEŞFİ:SAMMY DRESS

Uzun bir süredir yurtdışı alışveriş sitelerinden e-mail almaya başladım.
Geçen hafta gelen e-mail üzerine SAMMY Dress'i keşfettim.
Ürün yelpazesi çok geniş ve fiyatları çok uygun.İlk fırsatta ilk cicilerimi istemeyi düşünüyorum.
Blogumla ortak bir çalışma teklifi yaptıkları için bir süre SAMMY Dress'ten bahsedeceğim;)

Beğendiklerimden birkaçı;


Alışveriş için yurtdışı sitelerine gözatmakta fayda var.Fiyatlar çok uygun;)

10 yorum:

  1. Nereden gördügün belli yalan söyleme bari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baska yabanci siteleri Lacin'in blogunda gordum ama bu siteyi ilk kez farkettim.KENDILERI BANA MAIL ATINCA !DILERSENIZ SIZIN GIBI KOTU ZIHNIYETLI BIRI ICIN ISPAT YAPABILIRIM,ZEVKLE:))GELEN MAILI YAYIMLAMAMI ISTERMISINIZ HAZIMSIZ TIP;)?

      Sil
  2. 3-4 tane çok güzel ürün beğendim ama yaklaşık ürün fiyatları kadar kargo tutuyor. Yok mu ki bir çözümü çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de begendim ama inanin yazida da bahaettigim gibi henuz bisey istemedim.sadece begendim.kargo fiyati etkili tabiki;)

      Sil
    2. Ben begendiklerimi istemedim.Kargo fiyati onemli tabi.cok yuksek olmasi uzucu.cozum birkac kisinin siapris verip kargoyu bolmesi olabilir;)

      Sil
  3. beden ölçüleri bizim ülkemizle aynı mı bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla 38 beden giyinenler L beden istiyor.Bizim bedenlerden bir üst bedeni sipariş vermek gerekiyor diye biliyorum.
      Site yöneticisine mail atabilirsiniz,hemen dönüş yaparlar;)

      Sil
  4. bu siteden alışveriş yapınca gümrükte takılma olasılığı var mıdır? mesela belli bir tutarın üzerinde alışveriş yapmamak lazım gibi bir durum var mıdır? bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 100dolar uzeri olmazsa takilmiyor diye biliyorum

      Sil
  5. Guvenilir bi sitemi ?
    Siparislerin ulasmasi garantimi ve kart bilgilerini veriyoruz bsy olmaz dglmi?

    Tesekurler..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...