İzleyiciler

21 Kasım 2013 Perşembe

ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTE ÖNERİSİ:MİZU.COM

Benim gibi alışverişin her türlüsünü sevenlere,online alışverişe meraklı olanlara bir site önerim var.
mizu.com'u ben yeni keşfettim ve çok sevdim.

Ürün yelpazesi çok geniş.Giyimden,parfüme,makyaj ürünlerinden,ayakkabı-çantaya...harika parçalar bulmak mümkün.En önemlisi de bolca indirim ve ücretsiz kargo var('İndirim' ve 'ücretsiz kargo' alışverişin en cezbedici iki sihirli sözcüğü bence:)

Bu yıl yılbaşı hazırlığına erken başlayanlardanım.Alacağım hediyeleri ve kendime alacaklarımı seçtim.Bir kısmını da mizu.com'dan beğendim.

Hedeflediğim kiloya inip güzel siyah bir elbise ile yılbaşını karşılamayı planlıyorum.Şimdi iki elbiseyi listeme ekledim.
Bu kış bir de bordo merakım başladı:)
Giyim kısmında her kategoriden birşey beğendim;

Şu aralar çizme arayışındayım ve açık renk bu çizmeye bayıldım.

Portföy çantalar ise çok şirin.
Bebekli yaşamda miniğin çantasının yanında kendime sadece gereklileri koyacağım portföyler gezmelerde kullanışlı oluyor.

Küpe takmadan evden çıkamayanlardanım:)
Sade küpeler her kombine uyduğu için bir açık tonda bir de siyah olanlar takı çekmecemden eksik olmuyor.
İsim yazılı yüzüklerden Batu yazılı olanını yaptırmayı istiyorum.
Bugün beğendiğim takılar şöyle;

Altın ve pırlanta takılarda da narinlik hoşuma gidiyor;

Parfümlerde de indirim olunca kendimi tutamıyorum:)
Bu kokuyu beğenen birçok arkadaşım var.Şu an inanılmaz indirimde,üstelik set halinde;


Sevdiklerine veya kendine parfüm arayışında olan varmıı;)?

Kışın koyu renk ruj kullanımını seviyorum,makyaj ürünlerinde indirime kayıtsız kalamıyorum.

Beğendiğim her ürünü paylaşmama imkan yok tabi bunlar sadece bir kısmı.
Dolabıma göz atıp,gereklilerden sipariş listesi oluşturacağım.

Siz mizu.com'da en çok hangilerini beğendiniz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...