İzleyiciler

5 Kasım 2013 Salı

İnstagram ile son günler...


Aradabir İnstagram'dan mix yapmaya karar verdim:)
İlk fotoğraf bugünden;Batu ile yürüyüş yapıp,eve yakın Koton'a uğradık sonra da parka gittik.Adana'da hala soğuklar başlamadı.
Hafta sonu kahvaltıları daha güzel sanki..
Zara'da çok beğendiğim bu kazağı almadığıma pişmanım sanırım:)Aklım hala onda.
Geçen Pazar Batuş'u ilk kez hayvanat bahçesine götürdük.Gaziantep yazısını ayrıca yazıcam;)

Dip boyası için kuaföre gitmiştim ama daha da sarı saçlara kavuştum.Sanırım artık ötesi yok;bu sarının;)

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

3 yorum:

  1. saçlar çok hoş olmuş
    upuzun ve sapsarı güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. saçların harika olmuş tatlım maşallah batuşumla sana

    YanıtlaSil
  3. Batu çook tatlı bir beybi maşallah, siz de düz saçlı halinizle ayrı bir hoşsunuz. Uzun zamandır cildiniz çok duru, pürüzsüz görünüyor özel bir cilt bakım rutininiz var mı acaba

    Müge

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...