İzleyiciler

26 Kasım 2013 Salı

HAYVANAT BAHÇESİ

Batu benim gibi hayvanları sadece uzaktan sevsin istemiyorum.Ben çok korkuyorum,o korkmasın istiyorum.
Şu an uyarıcılara açık bir dönemde.Bizde havalar soğumadan hayvanat bahçesi için Gaziantep'e gittik.(Birkaç hafta önce)

Değişik tepkiler verdi,güldü,ellerini uzattı hayvanlara.
Pek keyif aldı,tabi bizde...












Açık havada gezince uykusu geldi bebeğimin:)
Batu'ya tek tek hayvanları anlatırken eşim yakalamış bu kareyi.
Ben evde de,dışarda da herşeyi anlatıyorum Batu'ya,çok konuşuyorum onunla.Ve beni anladığına eminim.
Ah O'da konuşsa,ben dinlesem.Çok merak ediyorum bıdır bıdır konuşacağı günleri:)







Fotoğrafların küçük bir kısmını ekledim.Bol fotoğraflı bir yazı daha eklemeyi planlıyorum.

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

6 yorum:

  1. Ah ahh o anneye sarılışları yok mu içim gidiyor benim ki de böyle masum masum bakışlarr şu an çalışıyorum resimlere bakarken gözlerim doldu ... Güle güle büyüt bebeğini can sağlığıyla mutlu olun hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de içim gidiyo.Çok masumlar dimi;)
      Çok teşekkürler;)

      Sil
  2. Firuzeye katılıyorum.Anneye sarılmaları bir ayrı oluyor..Bayıldım fotolarınıza maşallah çok hoş olmuşsun canım, batuda ayrı bir yakışıklı oldu ...Doğal hallerinizi çok beğendim, öpüyorum sizi byee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyiz canım.Çok teşekkürler.Bizde sizi öpüyoruz;)

      Sil
  3. Kısa bir süre sonra Adanaya tayin oluyoruz eşimle ve çok güzel bir köpeğim yani kızım var. Geldiğimizde isterseniz benim sıpamla korkunuzu yenebilirsiniz biraz:):):) Bu arada Batuyu da yerim maşallah çok şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel.Yenebileceğimi pek sanmıyorum,çok denedim aslında:)sorun bende.
      Ama siz Batuyu yemeye gelin beklerim:)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...