İzleyiciler

10 Kasım 2013 Pazar

HAFTA SONU KOMBİNİ

Pazar gezmemizde bu hafta sıra Mersin'deydi.
Sabah evimizde güzel bir kahvaltı yapıp,hazırlandık çıktık.
Hava o kadar güzeldi ki;eşim tüm gün t-shirtleydi.Batu sıcaktan iki kez üst değiştirdi.Arkadaşlarımız yazlığa gidip,yüzelimmi teklifi bile yaptı:)




Göksel Tantuni'de yemek,Kerebiççi Oğuz'da tatlı sonrası Mersin Marina'da biraz deniz manzarasında yürüyüş ve kahve molası verdik.Sonrası malum;alışveriş için Mersin Forum'a uğradık.
Adana'da olmayan mağazalara göz atıp,birkaç cici alıp döndük.
Üst;Beyaz Butik
Tayt;Gethit
Çanta;Koton
Gözlük;Koton
Leoparlı papiler nereden hatırlamıyorum(eski)

Batu'nun üst;Kartal Yuvası
Jean;H&M
Papiler;Converse

3 yorum:

  1. ama batu çok şeker yaaaaaaaaaaaa :) maşaLLah kuzucuğa :) ikiNizde çok şık görüNüyosuNuz caNım...

    YanıtlaSil
  2. Gunese hasret kaldigim su gunlerde gunes gozluklu kombinlere cok bayiliyorum. Cok guzel olmus kombin :)) Yazilarinizi begenerek okuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. masallahh batuya ... benim oğlumda dogsun ınsallah böyle tatlı talı gıydırım

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...