İzleyiciler

19 Kasım 2013 Salı

Bir Kombin,Bir Haber

Batu uzun zamandır elimi tuturak yürüyordu ama elimi bırakmaya cesaret edemiyordu.İki gündür tek başına evin içinde geziyor.Çok keyif alıyor,çok mutlu oluyor.
Tabiki bende:)
Hala düşebilir diye korkuyorum ve peşinden gidiyorum.Bu önemli gelişmeyi buraya yazmak istedim.İlerde bir gün dönüp okurum diye...

Adana'da hava soğumaya başladı.Gündüz güneşli zamanlarda çıkıp,güneşin etkisi azalınca eve dönüyoruz oğlumla.
Anne-bebek kombinleri paylaşmımıza ara verdiğimi farkettim.İlk fırsatta telafi edeceğim;)
Dün Minik Prens'im bu kombinleydi.
Hazır ayakta ve sabit durduğu anı yakalamışken çektim:)
Artık O'nu yerinde tutmak çook zor!

Üst:lcw
Alt:H&M
Ayakkabı:Converse

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...