İzleyiciler

23 Ekim 2013 Çarşamba

SONBAHAR-KIŞ ALIŞVERİŞİ

Geçen haftalarda başlayan kışlık alışverişime devam ederken,havaların yeniden ısınması ile birkaç tane de baharlık cici seçtim.

Mango outletten aldığım bu papiler hem rahat,hem sade;son zamanlardaki favorim.
Mango yeni sezondan tunik aldım ama kalın çoraplarla elbise niyetine giyilecek boyda,yani ben elbise olarak giyeceğim;
Hiç ummadığım bir mağazada(Boğalar Avm) görünce beğendim,şirin kazak dolabımda yerini aldı.
Genelde her mağazanın çocuk reyonlarına bakmadan çıkmam.Hatırlarsanız geçen kış Zara Kids reyonundan harika bir yağmur botu almıştım.Şimdi de Lcw Kids Çanta benim oldu:)



Koton'da gözlüklerde indirim hala sürmekte.%50indirimdeydi;çeşit olur,kahvelerle kombinlerim diyerek aldım.

Bu yıl evde daha çok vakit geçirdiğimden mi,sıkıldığımdan mı bilmem;ev dekorasyonuna sardım.Kullanmadığım çerçeveler,vazolar,mumluklar...hepsini attım.Yenilerini almaya başladım...
C&A'da 4-14 Ekim arası 4ürün alana %30indirim vardı.Yeni sezondan dört parça aldım ve kış dolabıma ekledim.

Daha önce grisini aldığım bu pofidik botlardan krem olanı hoşuma gitti.UGG'lar ilk moda olduğunda kaba bulmuştum ama rahatlığı ve sıcaklığını hissedince vazgeçilmezler listeme ekledim:)Beğenmeyen beğenmesin,çok sıcak tutuyorlar.

Düz renk eşofman üstleri bu sezon moda.Sıfır yaka olanları jean ile kombinde şık durur.
Ben yürüyüşlerde kullanmak için fermuarlı-içi polarlı modeli seçtim.
 Kış geliyor diye siyahlara bürünemem.Pembeler,fuşyalar her mevsim dolabımdadır.
Dar kesim bu pantolon minik topuklularla da,düz botlarla da giyilir,beyaz kürk yelekle kombinlenir;)
 Oğluma günlük giyim için içi polarlı parçalar aldım.Takım yaptım.(lcw)
Fiyatları o kadar uygun ki...Mutlaka uğrayın.Benim gibi 'orada birşey bulamıyorum'diyerek aylarca girmemezlik yapmayın derim;)


Belki birilerine fikir olur,işe yarar diyerek yazılmış bir yazının daha sonuna geldik.

Arefe gününden beri hasta olan oğlum ve ben yeni yeni iyileşiyoruz.Soranlara teşekkür ederim.Uzun süredir böyle olmamıştım.Batu iyi olsun da ben nasıl olsa iyileşirim diyerek günleri geçiriyorum.

Bol vitaminli,sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

7 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almıssın güle güle kullan :) Bana da beklrim...

    YanıtlaSil
  2. Mutlu günlerde giyin :') bu arada geçmiş olsun havaların dengesizliğinden hastalık hat safhada bende direniyorum resmen
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok zevklisin , güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Hmm ne kadar güzel seçimler olmuş, hepsi güle güle kullanılsın. Hem şık hem güzel parçalar var, şirin kazak da öyle;)) Hakikatten bazen umulmadık mağazalarda gerçekten güzel şeyler bulunabiliyor;). Bu arada dikişle ilgili soruna senin görsellerinden örnek vererek cevaplayayım;)). Dikişte bence basit düşük kollu bluzlar yaparak başlaman güzel fikir;) ve elbise dikimine gelince, mesela Mangodan alınan kazağı nasıl ki elbise niyetine giyebilirsen, bluzları uzun tutup ilkin detaysız kumaşlarla denemeler yaparak elbise niyetine giyebilirsin, gerçekten güzel şeyler çıkabiliyor ortaya. Bluzları ikiye katlayıp, kalıp çıkartıp kesip başlıyor herkes;) bloglardan mutlaka görüyorsundur zaten. Böylesi insanlar için cesaret verici oluyor. Ben annemden dikişi bir şekilde öğrendim. Ama usta terzilerle çalışmayı çok istemişimdir mesela.. Batu izin verdiği sürece neden olmasın, dikiş makinesi artık kullanılmalı;)) selamlar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler bloguna biraktigim yorumla ilgilendigin icin.Cok hevesliyim.ilk firsatta dikip basit birseylerden baslayacagim.bol tunikelerimden birini kalip olarak kullanicam,sagol;)

      Sil
  5. herkesler hasta bugünlerde, çok geçmiş olsun..pembe pantolon, ayakkabı, kalp kalp çanta, çerçeve, gözlük herşey çok güzel...güle güle giyin ve kullan...

    YanıtlaSil
  6. COK TESEKKUR EDERIM YORUMLARINIZ ICIN♥

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...