İzleyiciler

22 Ekim 2013 Salı

MUTLULUK KURABİYELERİ

Uzun zamandır yaptıklarımı,başka şehirlere gönderdiğim Cingifilli Kurabiyeler'imi paylaşmadığımı farkettim.
(Cingifilli Facebook sayfama eklemişim)
Bu kurabiyeler Beşiktaş aşığı bir hanıma yapıldı.


 Kurabiyelerin yanına bir çift kahve fincanı da eklendi ve kargolandı.

Hediyeyi sipariş eden kişi yüzyüze görmediğim,sesini duymadığım biri.Kurabiyelerimi görüp ilk sipariş veren kişi.Ve o günden beri her özel gününde bana mail atıp,hediye göndereceği kişiyi bana bir-iki cümle ile anlatıyor,ben de seçenek sunuyorum ve hemen karar veriyoruz(Bu ciciler 3.siparişi)Ben yapıp kargoluyorum.
Kargo ulaşınca mutluluk yayılıyor...


Birilerini mutlu etmekle mutlu olmak ne güzel değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...