İzleyiciler

3 Ekim 2013 Perşembe

Geçen Yıl Bugün Anne Olmuştum

2Ekim'i 3Ekim'e bağlayan gece olacaklardan habersiz,daha doğumuna yaklaşık10gün olan bir hamileydim.Nereden bilebilirdim ki;hayatımın en unutulmaz gününü yaşayacağımı.
Akşam yemeğini annemlerde yiyip,keyifli zaman geçirip eşimle evimize geç dönmüş ve uyumuştuk.Gece 02:25'te aniden başlayan doğum ile büyük heyecan içinde hastaneye gidip,04:25'te bebeğimi kucağıma aldım(doğum hikayem...)
Yıllarca anneliğe hazır değilim,ben nasıl o sorumluluğu alırım...gibi cümleleri defalarca söyleyen ben değildim sanki;bebeğimi kucağıma aldığımda his olarak tam teşekküllü bir anneydim.

İlk böyle buluşmuştuk,mucice karşısında göz yaşlarımı tutamamıştım

1yıl nasıl geçti,oğlum nasıl büyüdü;hala inanamıyorum.

Nice sağlıklı,mutlu yaşların olsun oğlum.
İyiki varsın,iyiki doğmuşsun.
İlk yaşın kutlu olsun canımıniçi...

(Gözlerim dolu dolu ancak bu kadar yazabildim,sulugöz anneden sevgiler;)

7 yorum:

  1. Yas günlerinde insan çok duygulu oluyor sürekli doğum ve kavusma anını hatırlıyor. Nice yıllar batuya. Sağlıklı güzel bir ömrü olsun

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, benim de gözlerim doldu, dün gibi hatırlıyorum Batuşun doğum hikayesini okuduğumu ve ben de Miroşumu beklerken göz yaşlarına boğuldumu,..
    Zalımsın zaman:)
    Kocaman mutluluklar, nice güzel yaşlar dilerim senin gibi tatlı bir annesi olan bu şanslı çocuğa...
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. gözyaşı olmadan olurmu sevinci hüznü mutluluğu anlatan anlan... gerçekden iyiki doğmuş Allah sağlık sihat versin tüm ailenize ...sizi takip etmekten cok mutluyum

    YanıtlaSil
  4. nice güzel seneleriniz olsun sağlıkla huzur içerisinde

    YanıtlaSil
  5. Daha nice mulu ve sağlıklı yaşlara!
    İlk doğumgünü belki de anne için doğumdan sonra en büyük keyif :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ilk yaşı kutlu olsun batuhanın gerçekten ne çabuk büyüyorlar.Sanki önceleri yokmuş hayatımızda hep varlarmış gibi dolduruyorlar.nice sağlıklı yaşalra batuhana

    YanıtlaSil
  7. Oyyy duygusal annem benimmm :) Oğluşunun yeni yaşı da kutlu olsun, nice yeni yaşlara olsun :) Ben de aynı senin gibiyim, çok duygusalım :) Ayrıca da Adanalı bir blogger ile tanışmanın mutluluğunu yaşıyorum şu anda, bana da beklerim ;)
    Kocaman Sevgilerimle..
    Beyaz Sır
    http://whiteglaze.blogspot.com
    <a href="http://whiteglaze.blogspot

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...