İzleyiciler

12 Ekim 2013 Cumartesi

DOĞUMGÜNÜ FİKİRLERİ-1:Süslü şekerleme

Başlık bulmakta zorlandım:)
Parti fikirlerine davam edeceğim için numara vermeye karar verdim.Batu'nun doğumgünü partisinden ve evdeki kutlamamızdan sonra hep olumlu dönüşler,mailler aldım.Bebeğine doğumgünü hazırlamak isteyen anneler internetten araştırma yapınca nedense Türk bloggerlar da pek fazla paylaşıma rastanmıyor.
Bu durumu değiştirmek lazım diyor ve başlıyorum basit süslemeli,cici görüntülü atıştırmalığa;

Neler gerekli?
1paket marshmellow
1paket çikolata
Plastik çubuklar(ben pasta malzemelerimi aldığım yerden aldım)
İstediğiniz renkte şekerleme(pasta malzemesi satan yerden aldım;farklılarını marketlerde bulabiliriz)
Benmari usülü eritmek için 2kap





1-Marshmellowları çubuklara takıp,bir bardak içinde bekletin.

2-Bir kaseye çikolatayı küçük parçalar halinde kırın,kaynamakta olan bir kabın içine oturtun.İçine su girmemesine dikkat edin(zor eriyorsa 1tatlı kaşığı kadar sıcak su ekleyebilirsiniz,ben kısıtlı zamanda yaptığım için öyle yaptım)

3-İyice eriyen çikolataya çubuklar üzerindeki marshmellowları batırın ve hemen ardından çay tabağına eklediğiniz renkli şekerlemelere batırın.Birbirlerine değmeyecek şekilde dizin.Ortalama 20dk sonra çikolata ve şekerlemeler sabitlenmiş olacaktır.

4-Süslü bir kavanoza,mini bir saksıya(ikea'nın meşhur beyaz saksıları bu iş için ideal)köpük yerleştirip çubukları batırın.Misafirlerinize sunuma hazır süslü marshmelowlarınız hazıır,afiyetle yiyin;)

*Kızınıza pembe bir doğumgünü masası hazırlayacaksınız pembe marshmellow alıp,beyaz çikolataya batırıp,hindistan cevizi ile süsleyebilirsiniz.Belki bir de fiyonkla daha süslü hale getiren de olur,ne dersiniz;)?


2 yorum:

  1. hersey cok guzel ellerıne saglık adanada nerden alıyorsun pasta malzemelerını kızıma bende yapmak ıstıyorumda

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...